maandag 10 januari 2011

Back 2 School

Helaas helaas....de vakantie is voorbij dus moet ik terug naar school. Klassen vol met 16- jarigen zitten vol enthousiasme te wachten op mijn spannende lessen over Levensbeschouwelijke Vorming. Om mezelf een beetje te trakteren op iets nieuws heb ik voor mezelf een nieuwe (grote!) pennenetui gemaakt. 

Terwijl ik de etui maakte dacht ik met weemoed terug aan de tijd dat ik als 12- jarige met mijn moeder (Mama's mama dus) in augustus naar de schoolcampus van de V&D ging om nieuwe onbekladde frisruikende schoolspulletjes uit te kiezen. Drukzoekend tussen al de agenda's, kaftpapier (he bah, kaften), pennen, etui's en geodriehoeken, zocht je orginele doch coole spullen uit......In die gedachte maakte ik dus de etui.


Het is een rood met wit geblokte etui ( 26 cm x 14 cm) geworden met een paarse rits en een prachtige opstrijkapplicatie van de Hema!

Wat zullen mijn kinders jaloers zijn.......

1 opmerking: