maandag 17 januari 2011

10 in 11

Bij veel blogs zag ik al een beroemd 10 in 11 lijstje, nu is het tijd voor mijn lijst!

1. Luiertas voor mijn Raf maken. Deze heb ik afgelopen week gemaakt. Zie hier.

2. De Amsterdamtas van Eloleo

3. Een tas voor Raf voor als hij naar het kinderdagverblijf gaat. Ik weet nog niet wat voor een tas het wordt, dus suggesties zijn welkom!

4. Kraamkado voor 2 van mijn vriendinnen. Ik weet nog niet wat ik voor ze ga maken, maar ik ga wel zelf iets maken ipv kopen!

5. Keukentje voor zoonlief Raf, geïnspireerd op het speelkeukentje van MiekK 

6. Portemonnee voor mezelf

7. Knuffels voor de kindjes van mijn vriendinnen

8. Jurkje voor mijn nichtje van Mme ZsaZsa

9. Hoesje voor mijn iPhone

10.  Voor elke verjaardag van vriendinnen (iets kleins) een zelf gemaakt cadeautje

Ik heb er zin in!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten