zondag 29 april 2012

Auto Opbergzak

Ons Raf speelt graag in de auto.  Dat hebben wij ook graag, want vervelen betekent jengelen....  Daarom nemen we altijd speelgoed mee in onze auto, maar omdat ik niet het opruimende type ben wordt het altijd een enorme puinzooi in de auto.  Vandaar, de Auto Opbergzak!  De afmeting is 40 cm x 45 cm.  De stofjes komen beiden van het StoffenSpektakel, de  autostof heb ik versterkt met vlieseline.  De naam Raf maakte ik met flockfolie / strijkvelours, die ik hier kocht.


4 opmerkingen:

  1. Moet ik ook dringend eens maken ! super handig precies.
    Zijn dat veiligheidsspelden aan de hoekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De veiligheidsspelden waren helaas nodig omdat de zak aan de zijkant een beetje naar binnen krulden. Enige andere oplossing die ik kon bedenken was een band om de hele stoel heen om hem mooi recht te trekken, maar dat is weer geen gezicht bij de stoel. De spelden doen het prima!De band om de kopsteun draagt het gewicht, niet de spelden!

      Verwijderen
    2. Handig om te weten . Bedankt

      Verwijderen