zondag 24 maart 2013

Baby: 2 hoezen voor het dekentje, 4 (wikkel)deken en een extraatje van de mme

Mijn verlof is nog niet begonnen maar ik heb in de avonduren niet stilgezeten! 
Ik kan wegstrepen: de hoezen voor om het dekentje (ipv lakentjes). 




Een lekker zacht (wikkel)deken. Aan de ene kant katoen (van het Stoffenspektakel) en aan de andere kant fleece (geknipt uit een zeer goedkoop Ikea deken). Om het netjes af te werken gebruikte ik een wit paspelbandje.


Wat ik helemaal vergeten was in mijn oorspronkelijke lijstje was een luieretui van Mme ZsaZsa. Ik maakte de buitenkant van afwasbaar gecoat tafelinnen en de binnenkant van een katoentje. Beide komen van het Stoffelspektakel.



Zoonlief heeft een lief poppetje, Mientje. Mientje had geen matras, geen  kussen en geen knuffeltje..... Arme Mientje.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten