dinsdag 26 juli 2011

Eloleo Strandzak

Altijd kijk ik vol bewondering op haar blog. Eloleo maakt prachtige dingen, geweldige handleidingen en bovenal lijkt (let op; lijkt, want deze bloggende dame is erg kundig!) het allemaal zo simpel om te maken.
Ik besloot iets te maken van haar blog!
Aangezien we binnenkort een weekje naar zee gaan, besloot ik de strandzak (in 90 minuten voor beginners) te maken.


Het werd de 130 minuten tas......


Dit was helemaal mijn eigen schuld, het lag zeker niet aan haar handleiding! Ik wilde de tas graag maken van stof van de Ikea die ik nog had liggen. Deze is echter te dik voor de tas. Eloleo raadt ook op haar blog aan om een laken te gebruiken, een laken is natuurlijk dun. Omdat je op sommige punten door 8 lagen stof moet naaien, is een dunne stof wel erg handig. Nu kostte het me een hoop moeite en naalden (met een 90 naald lukte het vrij redelijk).
De binnenkant maakte ik wel van een oud wit ledikantlakentje van ons Raf.


Maar TADAAAAAAAAAA! Het is gelukt en ik ben zeer tevree!
Het is een ruime stevige tas geworden. We kunnen dus heerlijk naar het strand.......als het weer meezit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten