maandag 9 mei 2011

Give Away Mama's Lap!

Joehoeeeee 50 volgers! Toen ik met het fenomeen ' Give Away'  kennis maakte, dacht ik, als ik ooit 50 volgers heb geef ik ook een Give Away! En na 5 maanden bloggen is het zover!

Ik heb gekozen voor een reisetui, het is namelijk alweer bijna zomervakantie!
In de etui past een paspoort, reispapieren, er zit een lint met een sleutelring in (je huissleutel moet toch echt mee op vakantie, anders kom je het huis niet meer in...) en er is een binnenzakje voor een pasje.

De buitenkant is van leuke topografie-stof (verstevigd met vlieseline) en de binnenkant van stevige roze canvas.




Wat moet je doen om kans te maken op de reisetui......
- een reactie/ berichtje achterlaten dat je kans wil maken, voor 20 mei!! Op 20 mei trekt ons Raf een winnaar!
- Volger zijn of worden
- eventueel een linkje plaatsen op je eigen blog

Ik ben benieuwd!

35 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm erg leuk en waag een kansje. Ik zet een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou ook graag mee doen, en als het goed is ben ik nu 3de en dat is mijn geluksgetal. Ik hoop dat het werkt.

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee en zet een linkje op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zopas een reis geboekt. Zo'n mooi tasje is dus zeker welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi afgewerkt! Zou ik wel kunnen gebruiken! TOF!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. én ik zette een linkje op mijn lekkerbekkenblogje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee!
    Ik ben ook al volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 50 volgers alweer gefeliciteerd! enne dat is een supermooi reistasje...
    ik zet ook even een linkje.

    groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat! en natuurlijk doe ik ook graag mee, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww wat een prachtig zakje!! ik doe zeker mee, want dat is altijd handig!

    veel succes nog verder!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi tasje in een leuk stofje, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooohhh zo mooi!! Wat er prachtig stofje! Ik zou er speciaal voor op reis willen gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi, ik ben kandidaat ! En nu op naar de 100 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super! Ik kocht net dezelfde stof in de Albert Kuyp in Amsterdam. Voor een babydekentje van te maken voor een kaartenfreak die papa wordt :-). Ik ding ook graag mee naar jouw reisetui!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik volg je al een tijdje, en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi mooi! En handig! En doet me verlangen om op reis te gaan :-) driedubbel geslaagd dus!;-)
    Volger was ik al en een linkje plaats ik met plezier op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super stofje, helemaal kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap zeg! Helemaal te gek om mee te nemen!
    Ook de rest van je blog is knap!
    Ik volg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a cute purse!
    Count me in please!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk, kan je wereldwijd mee komen :)
    Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En er gaat zometeen nog een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk he, zo alles met elkaar delen op het wereldwijde web en elkaars creaties volgen. Van harte gefeliciteerd met je (al meer dan) 50 volgers, op naar de volgende 50!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben net volger geworden en ik plaatste een link op mijn blog. Ik doe graag mee. Waag je kans bij mijn knopen-give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooi!! ik doe zeker mee
    http://elieflo.blogspot.com/
    misschien ook eens piepen naar onze give away !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dikke proficiat met de eerste 50! Tel mij er ook maar alvast bij ;) En natuurlijk ding ik mee naar dit leuke hebbeding...!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo knap bedacht én gemaakt! Proficiat met de 50 volgers! Dat haal ik nooit op 5 maand!
    Ik zet meteen een linkje en word volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met de 50 volgers! Ben net de 60ste volger geworden, dus dat gaat snel! Ik doe ook graag mee met deze leuke give away :)
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Met zo'n give away wil ik meteen een vakantie uitstippelen!!
    Proficiat met je 50 volgers (ondertussen al ietsje meer zie ik)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee! Leuk gemaakt! Ik zet een linkje op mijn blog:-)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk tasje! Ik doe mee en zal een linkje op m'n blog zetten en ik kom gezellig volgen. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super! Ik vertrek binnen twee weken voor drie lange weken als reisbegeleider naar Amerika. Het tasje zou wel de kers op de taart zijn. Ik vind het een superidee. Waar kan je zo'n stof vinden?

    BeantwoordenVerwijderen