zaterdag 26 maart 2011

Appeltjes & Vogeltjes

Manlief en ik zijn ons huis wat aan het opknappen, niet voor ons eigen woonplezier, maar we willen het binnenkort te koop zetten. Om het zo snel mogelijk te verkopen moet het er mooi uit zien. Manlief doet dat door het huis te schilderen en ik ben bezig de tuin te verfraaien. Ons zitje buiten kon wel een opknapbeurtje gebruiken dus maakte ik nieuwe kussentjes en een nieuw tafelkleed. De stoffen komen uit De Buit van het Stoffen Spektakel. De kussentjes bestaan uit ieder 2 stofjes, de achterkant zit dicht met een drukkertje. Het tafelkleed bestaat eveneens uit 2 stofjes. Aan de zijkanten maakte ik met vliesofix 2 vogeltjes en een hartje, het ontwerp komt uit dit boekje, wat ik kreeg van mijn moeder voor mijn verjaardag. 






3 opmerkingen:

  1. leuke dingen weer gemaakt, ga zo door!!!
    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat buitenhoekje ziet er vrolijk uit ; nu maar hopen dat het zonnetje schijnt als de kandidaat-kopers afkomen, dan zal jullie stekje snel verkocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen